The Devil's Climb
Alex Honnold en Tommy Caldwell zijn twee van de allerbeste klimmers aller tijden, en tevens beste vrienden. Samen beginnen ze aan een episch avontuur. Ze fietsen 4000 kilometer om de gevaarlijke Devils Thumb te beklimmen, een legendarische berg in Alaska van 3000 meter hoog, omringd door een oud regenwoud. Tommy is herstellende van zeer ernstig letsel, wat het slagen van de expeditie onzeker maakt.