The Devil's Rejects
Na een spectaculaire schietpartij met de politie gaan een paar leden van de gestoorde en moordzuchtige familie Firefly op zoek naar nieuwe slachtoffers. Ondertussen is de broer van sheriff Wydell, een eerder slachtoffer van de familie, razend over de dood van zijn broer. Hij wil niets liever dan wraak nemen op het groepje psychopaten...