The Dinner Party
Een worstelende toneelschrijver en zijn vrouw worden uitgenodigd voor een exclusief diner met enkele extreem rijke en machtige mensen uit de absolute culturele elite. Ze hebben beloofd het toneelstuk van de toneelschrijver naar Broadway te brengen, maar hebben in feite totaal andere plannen met het paar.