The Drownsman
Na bijna verdronken te zijn in een meer leeft Madison constant met angst. Niet in staat om te beschrijven wat er met haar is gebeurt tijdens de momenten dat zij onder water was, begint ze watervrees te krijgen. Madison sluit zich af van de wereld, maar haar angst wordt alleen maar erger wanneer er een duister figuur verschijnt die haar dag en nacht volgt.