The Empty Man
THE EMPTY MAN is een bovennatuurlijke griezelfilm vol actie, spanning en horror. Als in een klein stadje tieners op mysterieuze wijze verdwijnen, denken de inwoners dat het in verband staat met een angstaanjagende legende. De inmiddels gestopte politieman James Lasombra (James Badge Dale), die nog steeds lijdt onder de dood van zijn vrouw en zoon, besluit de zaak te gaan onderzoeken. Hij ontdekt een geheimzinnige occulte club die een angstaanjagende, mystieke entiteit oproept. Al snel komt Lasombra erachter dat zijn leven, en dat van de mensen in zijn omgeving, in groot gevaar zijn. De hoofdrollen in de bloedstollende griezelfilm THE EMPTY MAN worden gespeeld door Marin Ireland, Stephen Root, Ron Canada, Robert Aramayo, Joel Courtney en Sasha Frolova. De regie is in handen van David Prior, die ook het scenario schreef, gebaseerd op het boek van Cullen Bunn.