The Gallows Act II
Nadat Auna Rue, een tiener-vlogger cq aspirant-actrice, inlogt op een sinistere website, zit ze al snel gevangen in de boosaardige wereld van een vervloekt toneelstuk, The Gallows. Na het vertolken van een passage uit het stuk voor haar kleine online fanbase, bereikt Auna onmiddellijk de sterrenstatus die ze ambieert en ze moet tegelijkertijd aan de slag met een verknipte uitdaging van een dode...