The Grinch
Waarom is The Grinch (Jim Carrey) zo´n mopperpot? Niemand lijkt dit te weten, tot de kleine Cindy Lou Who (Taylor Momsen) de touwtjes in eigen handen neemt en zowel Whoville als de wereld van The Grinch op zijn kop zet, binnenstebuiten keert ... en met de grappige kant naar boven op haar zoektocht naar de echte betekenis van Kerstmis.