The Curse of Rosalie
In de hoop aan hun verleden te ontsnappen, verhuizen Daniel en Theresa Snyder met hun jonge dochter Rosalie naar een schilderachtig stadje in het Middenwesten. Ze worden achtervolgd door het kwaad dat ze achter zich proberen te laten. Wanneer hun buren beginnen te sterven, wenden de Snyders zich tot een inheemse Amerikaanse ziener. De Snyders ontdekken een legende die de sleutel kan zijn tot het redden van hun familie, of een pad naar een gruwelijk einde voor hen en alles wat hen dierbaar is.