The Hunt
Mats, 23, leidt een rusteloos, wild jong leven en zoekt naar acceptatie, terwijl zijn vader, Sebastian, 55, een stil kluizenaarsbestaan leidt in het bos, rouwend om zijn vrouw en vergankelijke milieukunst creëert. Na een mislukte jachttrip vlucht Mats het bos in en vindt zijn vader terug.