The Jester
1978. In een slapeloze nacht ontmoeten Francisco en Rita elkaar om João te herdenken, een recent vermoorde jeugdvriend. João hoorde bij een opstandige linkse beweging onder de dictatuur en was een filmproducent die een bewerking van Alexandre Herculano’s drama The Jester opnam.