The Miracle Worker
Academy Awards gingen naar beste actrice Anne Bancroft en beste vrouwelijke bijrol Patty Duke voor hun ontroerende vertolkingen van Annie Sullivan en haar opmerkelijke blinde en dove leerling Helen Keller.