The Mountain Men
Bill Tyler (Charlton Heston) en Henry Frapp (Brian Keith) zijn pelsjagers die iets missen in hun wilde leven, en dat zijn vrouwen. Ze besluiten twee squaws te stelen en dat is het begin van veel ellende...