The Navigator
The Navigator is een stomme film uit 1924 onder regie van Donald Crisp en Buster Keaton. Onder distributie van Metro Pictures Corporation is dit een film die zich op een boot afspeelt. Keaton speelde in 1921 al in een film die zich afspeelt op een boot, toen hij te zien was in The Boat.