The One Note Man
Een muzikale man leidt een zorgvuldig leven. Elke dag is hetzelfde en dat bevalt hem prima. Maar dan komen tegenspoed en het lot samen, waardoor zijn routine wordt doorbroken en zijn wereld voorgoed op zijn kop wordt gezet.