The Promise
Tijdens de laatste dagen van het Ottomaanse Rijk ontwikkelt zich een driehoeksverhouding tussen de briljante medicijnenstudent Michael, de mooie Ana en haar vriend; de Amerikaanse journalist Chris. In hun vlucht voor onrust en gevaar tussen de volkeren in hun land is liefde de enige houvast en vinden ze steun bij elkaar.