The Red Turtle
Nadat hij schipbreuk heeft geleden en op een tropisch eiland is gestrand, probeert een man wanhopig te ontsnappen, waarbij hij een enorme en mysterieuze schildpad tegenkomt die al zijn pogingen blokkeert.