The Remains
Wanneer een gezin een oud 19e-eeuws huis betrekt, ontdekken ze op zolder een kist met antieke voorwerpen, die bezeten zijn door een kwaadaardige geest. Via de objecten neemt het kwaad bezit van de gezinsleden en wordt het steeds sterker, met als doel om de kinderen te kidnappen.