The Settlement
Perceptie is de sleutel tot Sergei Loznitsa’s woordeloze monochrome film-essay The Settlement. De kijker wordt geleidelijk aan betrokken bij de dagelijkse activiteiten van een landelijke psychiatrische instelling in Rusland.