The Shack
Mack Philips raakt na een familietragedie in een stevige depressie, waardoor hij zijn diepste overtuigingen in vraag stelt. Tijdens zijn geloofscrisis ontvangt hij een geheimzinnige brief die wil dat hij afzakt naar een verlaten hut, diep in de wildernis van Oregon. Mack twijfelt maar reist toch naar de hut. Daar ontmoet hij een enigmatisch trio dat wordt geleid door een vrouw die ‘Papa’ heet. Max ontdekt belangrijke waarheden waardoor hij anders tegen zijn tragedie aankijkt. Het zal zijn leven voorgoed veranderen.