The Slow Hustle
Nadat rechercheur Sean Suiter in Baltimore tijdens zijn werk wordt doodgeschoten, blijkt dit te maken te hebben met een groot corruptieschandaal dat de reeds gespannen relatie tussen de politie en de politiek verder onder druk zet.