The Strangers: Chapter 3
Het langverwachte finale hoofdstuk in de trilogie gebaseerd op de iconische The Strangers reeks waarin een jonge vrouw wordt geconfronteerd met een groep angstaanjagende, bijna emotieloze gemaskerde moordenaars. Nadat Maya (Madelaine Petsch) de aanval van The Strangers opnieuw ternauwernood heeft overleefd, is ze vastbesloten een einde te maken aan de terreur die haar leven verwoestte. Maya wil niet langer vluchten. Ze weet waar haar belagers zich schuilhouden en gaat de ultieme confrontatie aan. Het is nu of nooit! Elke stap, elke ademhaling, elke seconde wordt een gevecht om te overleven. Niet alleen fysiek, maar ook psychologisch drijft de meedogenloze nachtmerrie haar tot het uiterste... en naar wraak.