The Surrogate
Een altruïstische beslissing wordt een moreel mijnenveld: Jess Harris, 29, leeft een zelfstandig leven als webdesigner in Brooklyn. Als ze besluit om draagmoeder en eiceldonor te worden voor haar beste vriend Josh en zijn man Aaron, lijkt alles perfect.