The Teacher
Meester Natalio is een gepassioneerde leraar, geliefd bij zijn leerlingen. Wanneer Juani, een vriend die openlijk homoseksueel is, bij hem komt logeren, beginnen de geruchten door de stad te dwarrelen, wat ertoe leidt dat de ouders van de leerlingen uiteindelijk een klacht indienen bij de school. Regisseur Cristina Tamagnini behandelt een gevoelig onderwerp in dit oprechte verhaal uit Argentinië.