The Third Murder
Vooraanstaand advocaat Shigemori verdedigt Misumi die verdacht wordt van een moordoverval en 30 jaar geleden in de gevangenis zat voor een andere moord. Misumi bekent zijn schuld, ondanks het feit dat hem de doodstraf boven het hoofd hangt. Shigemori twijfelt echter of zijn cliënt de moordenaar is.