The Three Wise Men: The Truth
Terwijl ze zich voorbereiden op de Optocht van de Drie Wijzen, openen Melchior, Gaspar en Balthazar voor het eerst de deuren van hun paleizen voor de opnames van een documentaire over hun dagelijks leven.