The Tutor
Ethan (Garrett Hedlund) is een veelgevraagde tutor voor de rijke elite aan de oostkust en krijgt een goedbetaalde opdracht om de zoon van een miljardair, Jackson (Noah Schnapp), les te geven op een afgelegen landgoed aan het water in New York. Bijna onmiddellijk beseft Ethan dat de belangstelling van zijn leerling voor zijn leven grenst aan een obsessie.