The Watchman
Sergeant Bulut houdt plichtsgetrouw de wacht boven op een afgelegen wachttoren. Nacht na nacht scant Bulut de horizon af, in afwachting van een vijand die nooit verschijnt - tot een plotselinge spookachtige verschijning zijn routine verstoort.