They will Kill You
THEY WILL KILL YOU is een bloederige, explosieve horror-actiekomedie waarin een jonge vrouw de nacht moet zien te overleven in het Virgil, het mysterieuze en gruwelijke bolwerk van een demonische sekte. In een unieke, brutale strijd vol bloedstollende moorden en duivelse, zwarte humor staat ze op het punt om hun volgende offer te worden.