Thin
Gelauwerd fotografe Lauren Greenfield ging een behandelingscentrum in om de verhalen vast te leggen van vrouwen die tot alles bereid zijn om dun te zijn. Deze documentaire onthult wat ze daar aantrof en bekijkt de oorzaak achter hun ziekte.