Think Like a Man Too
Alle stellen zijn terug voor een huwelijk in Las Vegas. De plannen voor een romantisch weekendje weg lopen echter al gauw mis als hun avonturen hen in compromitterende situaties brengen waardoor het huwelijk in het water dreigt te vallen.