Three Silent Men
1940. Een buitenlandse wetenschapper die een geheim wapen aan de Britten verkoopt, raakt zwaargewond bij een auto-ongeluk en wordt geopereerd. Na de operatie sterft hij op mysterieuze wijze. Een onderzoek volgt.