Ticket of No Return
Een mooie naamloze vrouw reist naar Berlijn, waar ze van plan is de rest van haar dagen als alcoholiste door te brengen. Ze zwerft van casino's en bars naar theaters en zakenlokalen, met als enige doel cognac en champagne te drinken of welke alcohol dan ook die een behulpzame vreemdeling haar biedt.