Tommy boy
De jongens zijn terug, grootser dan ooit in deze dijenkletser, de splinternieuwe editie. Hilarische comedians Chris Farley en David Spade spelen de hoofdrol als twee lanterfantende vertegenwoordigers die op reis gaan om het familiebedrijf te redden in deze aanstekelijk grappige, overdreven komische film. Ook met Rob Lowe, Bo Derek, Dan Akroyd en Brian Dennehy.