Total Balalaika Show
Juni 1993. Helsinki. Meer dan 50.000 mensen zijn getuige van het optreden van de door Aki Kaurismäki-gevormde rockgroep Leningrad Cowboys met 100 zangers, 40 muzikanten en 20 dansers van het Alexandrov Red Army Chorus en Dansensemble. Van begin tot eind is het concert een daverend succes.