Tótem
Een liefdevol Mexicaans gezin is druk in de weer met de voorbereidingen van een groots verrassingsfeest voor Tona, de 27-jarige broer, zoon en vader. Op deze broeierige dag maken zijn temperamentvolle zussen alles klaar om hem een onvergetelijke verjaardag te geven, terwijl zijn dochter Sol zich probeert te vermaken in de luwte van het mystieke huis.