Trial & Air
In 2006 tart Storm Show de normen met hun zesde film en vangen de epische sneeuwval in Jackson Hole. Topskiërs zweven door het Teton-gebergte en tonen innovatieve luchtopnamen - tandem-paragliden een decennium voor drones. Ervaar het gedurfde 300-voet ski-BASE-springen van Matt Combs, net ontsnappend aan een lawine. Winnaar van de Cold Smoke Awards 2006.