Tripping With Nils Frahm
Een iconische artiest op een iconische locatie. Deze concertfilm legt verschillende betoverende live-optredens vast van de beroemde Duitse componist en producent Nils Frahm in het legendarische Funkhaus Berlin. Ervaar de fantastische muziek van een van de beste moderne componisten ter wereld!