Troll
Als de gemene trol Torok probeert om cataclysmische veranderingen te bewerkstelligen die de mensheid voor altijd zullen uitroeien, moeten een oeroude tovenares en een jongen samenwerken om hem te stoppen voor hij zijn diabolische plan kan uitvoeren.