Twintig - Poor Boyz Productions
Poor Boyz Productions is geboren met de ambitie om 'true to the movement' van het nieuwerwetse skiën te blijven. Met een camera in de hand en skischoenen aan de voeten is dat precies wat de Poor Boyz Crew de afgelopen 20 jaar gedaan heeft. Van onze vroege dagen in de herleving van nieuwerwets skiën, de eerste afdaling ooit gefilmd, de New Canadian Air Force die respect verdient in een snowboard park, de stijlrevolutie, het ontdekken van het ondenkbare en creativiteit naar Alaska brengen. Onze crew en de familie van skiërs in Poor Boyz heeft onze sport ongetwijfeld in leven gehouden. Dit jaar brengt 'TWENTY' het beste van het beste: zowel topatleten als onbekende pareltjes die je versteld zullen laten staan. Met onder andere: Tanner Hall, Pep Fujas, Andy Mahre, Sammy Carlson, Dane Tudor, JP Auclair, Julien Regnier, Vincent Gagnier, Matt Walker, Lexi Dupont, Max Morello, Karl Fostvedt, KC Deane en het beste van twintig jaar.