Two O'Clock Courage
Op de kruising Ocean View en Arch Street strompelt een verwarde man uit de mist en wordt bijna overreden door taxichauffeur Patty Mitchell. De man leidt aan geheugenverlies. Wat aanknopingspunten betreft zijn er alleen de "R.D." op z'n hoed, twee gebruikte kaartjes van het Imperial Theater en lucifers uit de Blue Room van het Regency Hotel. Op zoek naar hulp brengt Patty hem naar de politie, maar als die in de krant lezen over een moord op Ocean View door een man in krijtstreeppak die voldoet aan z'n signalement, helpt Patty haar passagier z'n geheugen terug te krijgen en z'n blazoen te zuiveren.