Two Ships
Thomas is een jonge kunstenaar, blut en ongebonden. Laetitia is een intelligente actrice, verdwaald en een beetje losgeslagen. Ze ontmoeten elkaar op een feestje en delen een nacht vol lichtzinnigheid en drama, tot een gewelddadige gebeurtenis hun ontmoeting met een vreemde medeplichtigheid toelaat.