Two Shots Fired
De 16-jarige Mariano schiet op onverklaarbare wijze en zonder waarschuwing twee keer op zichzelf en overleeft het. Dan gaat het leven verder. Zijn broer begint een romance met een fastfoodmedewerkster, zijn moeder gaat op reis met een vreemde en Mariano huurt iemand in voor een evenement.