The Sky Is Everywhere
Muzikaal talent Lennie rouwt om het verlies van haar zus en moet kiezen tussen twee liefdes, een nieuwe jongen op school en de ingestorte ex-vriend van haar zus. Met haar hart vol twijfel en fantasie zoekt Lennie haar weg tussen eerste liefde en eerste verlies.