The Greatest Beer Run Ever
Chickie (Zac Efron) wil zijn vrienden in de Vietnamoorlog steunen, dus gaat hij op een waanzinnige missie, hij wil ze zelf Amerikaans bier brengen. Wat begint als een goedbedoelde reis zal Chickies leven en perspectief voorgoed veranderen. Gebaseerd op een waar verhaal.