Girls State
Hoe zou de Amerikaanse democratie eruitzien als tienermeiden de macht hadden? In deze documentaire nemen jonge vrouwelijke leiders uit Missouri met de meest uiteenlopende achtergronden deel aan een groots experiment om van nul af aan een overheid op te bouwen.