Variant
Wanneer een kunstenaar die worstelt om een doel te vinden, een mysterieuze maar charmante vreemdeling ontmoet, raakt ze verstrikt in zijn verwrongen pogingen om ‘het perfecte moment opnieuw te beleven’.