Vendée Globe
De Vendée Globe 2024 komt tot leven in deze meeslepende documentaire, waarin 40 solozeilers de woeste zeeën trotseren. Met spectaculaire beelden en exclusieve getuigenissen onderzoekt de film de rivaliteit tussen Charlie Dalin en Yoann Richomme, de opkomst van Sébastien Simon en de inspirerende verhalen van de schippers.