Verblindende zon
Een kustplaatsje wordt geteisted door een verschrikkelijke hittegolf. Er is bijna geen water en iedereen staat op knappen. Een jongeman is aangenomen om in de villa van een rijke familie te verblijven om potentiële inbraken tegen te gaan.