Verover het Meisje
Een rijke jongeman laat zich verleiden tot de nep-ontvoering van het meisje op wie hij hopeloos verliefd is, zodat hij tegenover haar de held kan spelen. Maar als een van de ingehuurde ontvoerders per ongeluk om het leven komt tijdens deze schijnvertoning, wordt de jongen gedwongen het leven van het meisje te redden, zonder dat zij erachter komt dat de ontvoering nep was.