Vinski en het onzichtbaarheidspoeder
De tienjarige Vinski voelt zich een buitenstaander en onzichtbaar bij zijn leeftijdsgenoten en zelfs bij zijn alleenstaande moeder Krista. Vinski ontmoet een mysterieuze apotheker die hem een fles magisch poeder geeft. Een poeder waarmee je echt onzichtbaar wordt en door muren loopt. Het is fantastisch om de krachten van een superheld te hebben, maar al snel raakt ook een groep boeven geïnteresseerd in het geheim van onzichtbaarheid.